|
Каталог статей
У категорії матеріалів: 2 Показано матеріалів: 1-2 |
|
Сортувати по:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Переглядам
Автор розглядає фактори впливу на формування політики корпоративної соціальної відпові-дальності (КСВ), зокрема, вплив споживачів, а також доводить необхідність орієнтації структури заходів з CSR на специфічні потреби ключових груп стейкхолдерів корпорації.
|
Рост динамизма глобальных рынков, усиление конкурентной борьбы заставляют бизнес уделять все больше внимания поддержанию собственной репутации и принципам взаимодействия с ключевыми группами стейкхолдеров, в частности, внедряя концепцию корпоративной социальной ответственности (далее - КСО) в практику ведения бизнеса. |
|
|